Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Retourneren
Gelieve uw producten terug te sturen naar het volgende adres met uw retourformulier (als u uw retourformulier kwijt bent, gelieve een korte notitie toe te voegen met uw bestel-ID, naam en de reden voor uw retour). U kunt uw bestelling terugsturen met behulp van een koerier naar keuze, maar we raden ten zeerste aan om gebruik te maken van een traceerbare verzenddienst.
Retouradres:
Morph Costumes Returns
Modexpress B.V.
Handelsweg 4
2404 CD
Alphen aan den Rijn
Nederland
Retourbeleid:
Om in aanmerking te komen voor een restitutie moeten de volgende criteria worden voldaan:
- Retouren moeten een poststempel hebben die binnen 30 dagen na de oorspronkelijke besteldatum valt.
- Artikelen moeten nieuw, ongebruikt en in hun originele verpakking zijn, samen met alle accessoires. Om voor de hand liggende redenen kunnen we geen restitutie verlenen voor items die gedragen, gewassen of bevuild zijn.
- Artikelen moeten vergezeld gaan van het ingevulde retourformulier dat hierboven is vermeld in het retourproces.
- Artikelen moeten worden geretourneerd via ons voorkeursproces met de ReBound-service, een traceerbare verzendmethode met ontvangstbevestiging.
- Alle verzendkosten moeten vooraf worden betaald door de partij die de goederen retourneert (dat wil zeggen de klant, oftewel u).
RUILEN:
Als u een ander item(s) wenst, volg dan het bovengenoemde retourproces en retourneer de artikelen voor een restitutie en plaats een nieuwe bestelling. We doen dit op deze manier, omdat dit ervoor zorgt dat u de MorphCostume(s) ontvangt die u veel sneller wilt hebben.
DEFECTE ARTIKELEN:
Als er een probleem is met uw bestelling, neem dan binnen 30 dagen na de oorspronkelijke besteldatum contact op met een medewerker van de klantenservice. Hoewel we ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat u de producten ontvangt die u hebt besteld en in de verwachte staat, kunnen er soms fouten en ongelukken optreden. We zullen ons best doen om het probleem naar uw tevredenheid op te lossen.
VERGOEDING VAN VERZENDKOSTEN:
We vergoeden geen verzendkosten voor geretourneerde artikelen, tenzij het artikel beschadigd is, defect is of er een administratieve fout namens ons is opgetreden. Dit beperkt uw wettelijke rechten met betrekking tot het retourneren van defecte goederen niet. Houd er rekening mee dat in het geval dat een koerier niet binnen de beloofde termijn bezorgt, dit geen administratieve fout van onze kant vertegenwoordigt.
KERSTRETOURNEREN:
Alle MorphCostumes die tijdens de maand december zijn gekocht als kerstcadeaus, profiteren van een uitgebreide seizoensgebonden retourperiode. Als de artikelen die u wilt retourneren voldoen aan ons retourbeleid, kunt u deze tot 30 januari retourneren.
RETOURS VAN SCHOENOVERTREKKEN
Alle schoenovertrekken moeten ongemarkeerd (zonder slijtage), ongedragen en in nieuwstaat zijn. Het is raadzaam om de schoenovertrekken te proberen op een vloerbedekking om te voorkomen dat ze niet in aanmerking komen voor retournering.
MAATVOERINGSPROBLEMEN:
Als u een item retourneert vanwege een maatprobleem, zorg er dan voor dat u het kostuum zelf controleert en niet vertrouwt op het etiket op de externe verpakking. Het is niet ongebruikelijk dat een fabrikant dezelfde labels of verpakking gebruikt voor alle maten van het kostuum. Bovendien kan het zijn dat de maat van het kostuum juist is, terwijl de verpakking onjuist gelabeld is.
VERWERKINGSTIJD:
Retouren worden verwerkt binnen 3-10 dagen na ontvangst van het item, afhankelijk van het land en de geselecteerde service - veel sneller dan anderen in de industrie! Teruggave zal 5-7 werkdagen duren nadat uw retourzending is verwerkt, afhankelijk van de bank/kaartaanbieder. Indien een teruggave wordt geweigerd op basis van de bovenstaande criteria, zullen wij het item naar u terugsturen via de meest voordelige verzendoptie mogelijk. Deze service kan niet worden gevolgd en is voor uw (dwz. klant) risico.
RETOURBEPERKINGEN:
De volgende items kunnen alleen worden geretourneerd als ze zich in de ongeopende, originele verpakking bevinden - deze items mogen niet gedragen, gebruikt of op enige manier gewijzigd zijn:
- Ondergoed, sokken en kousen, schoenovertrekken, schoentoppen, pantoffels of andere vergelijkbare schoeisel
- Wimpers, pruiken, baarden, gezichtshaar of enig ander kunstmatig haar
- Cosmetica, items in fabrieksverzegelde verpakkingen (bijv. blisterverpakkingen)
Kortom, als het gaat om uw gezicht, voeten, haar, achterste of dat van iemand anders, inclusief uw huisdieren, en u heeft het uit de verpakking gehaald - kunnen we het niet terugnemen. Het is nu van u...